Saturday 17 October 2009

Ke Gua Kota Gelanggi & Mandi Kolam di Tekam Plantation Resort...

Pada 17 Okt 2009 (Sabtu) , Warga SK Jengka 8 terdiri daripada En. Sukri, En Fariz, Hj Azman, En. Husaini, En. Yussri, En. Baha, Cik Syarmie , Pn. Nor Diana , En. Azemi (GPK SK Ladang Kota Bahagia, Muadzam Shah), En.Mansor (Pekerja Kilang Sawit Jengka 8) dan 34 orang murid tahun 6 telah menyertai program Jelajah Gua Kota Gelanggi & Mandi Kolam di Tekam Plantation Resort..
Aktiviti dimulakan dengan berkumpul di tempat letak kereta Gua Kota Gelanggi, Hj Azman membacakan doa, mendengar taklimat yang disampaikan oleh petugas gua : En.Saiful dan En. Amin., penjelajahan dimulakan ke gua angin, gua gajah , gua sanding , gua terowong dan tamat di gua terang bulan. Selepas itu terus ke Tekam Plantation untuk Makan tengah hari , solat zohor dan mandi Kolam , di kolam tu aku bertemu bekas muridku Shaiful Anuar b. Jalani, dia salah seorang petugas di situ sebagai penjual tiket(gelang) untuk mandi kolam...
Pukul 5.00 petang pulang ke jengka 8.













No comments:

Post a Comment