Saturday 7 November 2009

HARI KELUARGA KELAB GURU & KAKITANGAN SK JENGKA 8

06 Nov 2009 (Jumaat malam sabtu) , kelab guru dan kakitangan SK Jengka 8 mengadakan jamuan hari keluarga di tempat yang belum pernah kami sampai, tp aku pernah ke situ ngan kawan2 aku suatu masa dahulu iaitu Mercu View , Bandar Jengka.. berdekatan Taman Permatang Shahbandar .tempat cikgu Norazi dan Cikgu Rosnani... Bos kami paling awal sampai jam 8.30 malam.., aku sampai jam 9.00 mlm bersama ayahandaku.. rugilah kalau tak gi, bukan selalu jumpe ngan diorang semua. Anak En Dahalan ada bekerja di situ sebagai tukang masak.. aku lupa nk bw kamera, biasenya aku ni rajin gak bw tp malam tuu.. tak smpat nak ltak dlm kereta,.. hanya ini saja gambar yang sempat aku post kan untuk tatapan sesiapa yang sudi melawat blog tuahdesa ini..esok kat jengka 8 ada program gerak mesra PIBG bersama sekolah dan belia.. mungkin aku takkan lupa nak bawa kamera tu nanti.. esok kalau sempat aku akan postkan gambar2 program gerak mesra tu insyaallah...nantikan!!!...

No comments:

Post a Comment