Saturday 10 December 2011

Perjuangan Yang Belum Selesai ..

Assalamualaikum..
* Letih tul koi rasa dalam beberapa minggu ini, mana taknya menguruskan peserta Program Transformasi 1Malaysia Kesatuan Kebangsaan Pekerja Pusat-Pusat Pelajaran Malaysia Barat Cawangan Pahang Anjuran Biro Tatanegara Cawangan Pahang yang akan berlangsung pada 12 hingga 15 Disember 2011 minggu depan ini.. Pelbagai karenah peserta2 ni, ada yang tak nak gilh alasannya sakit, anak kawin, nak pencen dh tak perlu kursuslh.macam2 lg le.. bagi koi jawapan yg koi beri , surat tu dari JPNP, so, kena jawablh dengan membuat surat tunjuk sebab kepada diorang di sana tu maklumlah WAJIB... dalam minggu last ni pun ada yg nak tarik diri,, koi memang x benarkan dah.. kenapa bru skrg ni nak bagitau,, masa surat tu sampai dulu tu buat tak reti je...
* Tapi, Alhamdulillah... setakat ni, 95% dah siap kerja koi dalam menguruskan peserta dan cenderamata untuk diberikan kepada penceramah2, urusetia2 dan perasmi di BTN itu nnt..
Pagi Isnin 12.12.2011 itu nanti, koi n faizal akan ke Kolej Matrikulasi Gambang untuk sesi Taklimat SBPA wakili kesatuan seperti di surat jemputan yang dihantar kepada semua sekolah di daerah maran.., ngan kete koi gi nanti..
* Pagi nanti gi Jerantut , servis kereta, jumpa dengan si davis tuu.. dah lama x jumpa ngan dia tu, macam ne dia skrg ni .. hari tu katanya dah nak kawin dah tapi xde pun jemputan ke koi..
okeylah.. setakat ini koi berceloteh... jumpa lagi di masa2 senang nnt..insyaallah...

No comments:

Post a Comment