Sunday 2 December 2012

Kisah Di Satu Disember Dua Ribu Dua Belas ..

Assalamualaikum..
Sudah lama koi x update blog koi ni, kini nak menulis pulak.. Kini dah masuk bulan terakhir dalam tahun 2012 ini iaitu Disember , apa yang akan berlaku di bulan ini ,,erm x diketahui lah lagi...
 Minggu lepas hari khamis 29hb Nov 2012, salah seorang peneroka felda Tn.Hj Razali b. Rashidi ,yang juga seorang siak masjid jengka 8 telah kembali kerahmatullah ,,moga rohnya dicucuri Rahmat Allah, dan moga di tempatkan bersama2 orang yang soleh..Amiin..
hari semalam sabtu 01 Disember 2012  , koi dan Muhammad Faris telah menghadiri Kursus Adobe Photoshop di Kolej Komuniti Temerloh . Lewat sikit ginya, tapi Alhamdulillah ,, demi Ilmu koi gi jua... call pn. mariam , nyatakan kelewatan , dia ok jek.. Sayang juga x gi,, belajar cara nak mengedit gambar kawin dan majlis keramaian.. seronok, dapat guru yang mengajar spt Cik Fara Azreerin bt. A Karim.
Lepas tamat kelas, koi n faris terus ke Kg Desa Jaya, mentakab urusan perniagaan, lepas tu ke Taman Bukit Bendera untuk berjumpa bekas Pengerusi KKPPPPMB Cawangan Pahang En. Mat Tarmizi b. Musa, ambil surat jemputan perwakilan dan bincang hal berkaitan mesyuarat perwakilan di Kuala Lumpur pada 8.12.2012 nanti.
Koi cdgnya nak gi jumaat 7.12.12, sbb koi cdg nak brmalam di hotel berdekatan ,,maklumlah koi ni bukan fasih sgt ttg jalan di kuala lumpur, walaupun dah berkali2 koi gi situ..ermmm.. maklumlah bukan muda lagi koi ni..
setakat ni dululah koi menulis utk kali ini.. mata sudah mengantuk... so,,
Wasalam...

No comments:

Post a Comment