Sunday 20 September 2009

1 Syawal 1430H

Ahad , 1 Syawal 1430H bersamaan 20 September 2009... Hari raya AidilFitri, Solat Hari Raya jam 9.00 pagi diimami oleh Imam Ramli bin Katio... Balik, kat umah ada ahli blok beraya di rumah ramai tahun ni, tak spt tahun lepas2 .. hari ini aku ikut geng2 aku gi beraya, rumah pertama rumah pak hashim , rumah azmi jusoh, rumah pokley, rumah rahmat, rumah raduan, rumah aku, rumah saiful, rumah naser, dan akhirnya rumah kamal , malam nnt sambung lak, aku dan keluarga ziarah kubur adik tajuddin , baca doa sikit..Alhamdulillah, Malam ni selepas isyak ke rumah jamil dan rumah hj baderi, cadang nak ke rumah shahrul selepas itu, malangnya dah lewat, esok malam pulak , insyallah.


Bersama Ayahanda dan bonda sebelum gi Solat Sunat Aidil Fitri




Bersama Adik angkatku Muhammad Hafiz
di Rumah Aku

Di Rumah Haji Baderi

Di Rumah Kamal

Di Rumah Nasir


Di Rumah Saiful

1 comment: