Wednesday 16 September 2009

RAMADAN HAMPIR MELABUH TIRAINYA...

selasa 15 September 2009 bersamaan 25 Ramadan 1430H, di SK Jengka 8 aku ikuti program tadarus Al Quran sepanjang Ramadan bersama murid SK Jengka 8, hari ini last pembacaan, sok xyah datang dah bertadarus bersamaku , lagi pulak aku sok cuti rehat nak ke Felda Belara di Terengganu untuk hadiri program Tadarus & Khatam Al Quran Felda Wilayah..,, dalam kumpulan aku tuu yang lancar bacaan Al Qurannya anak cikgu azemi (Amir Fikri) dan ada budak pompuan sorang namanya asyikin anak sape tah aku tak perasan..,, aku , kakmah , cikgu zul dan wan banyak membantu untuk menamatkan juzuk2 yang kumpulan kami kena baca. petang gi Pasar Ramadan di Jerantut, dekat2 last puasa ni kami suka meronda n meninjau2 suasana di pasar ramadan.. malam tadarus kat masjid , malam ni aku bersama adik angkat aku muhammad hafiz , lancar dan kemas gak pembacaannya macam aku gak.. padanlah tuuu adik & abang same lancar bacaan, moga sampai ke penamatnya, insyallah..






Kumpulan Tadarus aku di SK Jengka 8 tahun 2009




Ni dia Muhammad Hafiz , pelajar Maahad Sultan Hj Ahmad Shah, Jengka

kumpulan2 tadarus di Masjid sepanjang Ramadan 1430H

No comments:

Post a Comment